úterý 28. října 2014

Náš první výstavní podzim

Úspěch na Olomoucké speciálce mě tak nadchnul, že jsem se dokopala zase něco připsat na blog :)

Takže: Speciální výstava při EV v Olomouci, 25.10.2014, pro nás byla premiérou ve třídě mladých, kde už jde o medaile! Po dvou VN1 posudcích z Litoměřic a Mladé Boleslavi získal Bajda na speciálce V1 a CAJC! Náhle se z něj stal čekatel junior žampión...


Po tom, co jsem viděla známky u dlouhosrtstých kolií, které Dina Korna posuzovala před námi, to byl opravdu šok! Ale velmi příjemný - málem mi slza ukápla. Že ten náš kovaný puberťáček - samá ruka, samá noha - se líbí i někomu dalšímu než mě ;)

Navíc parťákem ve třídě nám byl Galenit Leneli, kterého jsme potkali už v Bolce a tam mi oproti Bajdovi připadal velmi statný, dospělý, krásný...Takový, že jsem si říkala, že kdyby takhle dospěl i Bája, byla by to nádhera. Navíc má Galenit sympatické majitele...

Po nudném čekání na výstavě se Bajda velmi vyřádil u babičky v Lužné se Sárou a to byla asi nejlepší odměna vůbec...


Nicméně toto bylo jen rozehřívací kolo. Hned následující víkend nás čeká pražské kombo DuoCACIB a koncem listopadu zase klubové kombo v Mladé Boleslavi. A tam musíme určitě, protože si bude moci Bajdu předvést i Julka a ta se na to obrovitánsky těší. Ještě, že mě děti podporují a tatínek tam musí podlehnout přesile ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat